quarta-feira, 6 de maio de 2009

Consegui! Jag lyckades!

Consegui! Ontem à noite li o manual da câmera em Francês e consegui entender o erro. Fiz vários avancos e por último consegui resgatar umas 60 fotos que estavam em perigo.UFA!
Hoje o dia foi calmo e muito em casa. Amanhã vou mudar o visual. Aguarde!
Eis me agora:




Uma canja do Elias com o cabelo igual da bisavó Margit:



E o Eric igual o do pai:




På svenska (svunja, svärga, svenka-Hi, Hi, Hi!)

Igår sent på kvällen lyckades jag att hitta vad som var fel med min kamera-dator genom att läsa kamerans brukanvisning på franska. Trés chic! Jag kunde i alla fall spara 60 kort som kanske skulle förloras.
Idag hade vi det lungt och inomhus hela tiden. I morgon ska jag fixa mig. SURPRISE! Då kolla på mig som jag är just nu. Därefter finns bilder på Elias med Margits frysir och Eric som liknar så mycket sin pappa.

2 comentários:

  1. Du är ju bara bäst! Vad är det du ska göra? Ska du bli blondin igen?

    ResponderExcluir
  2. Grönt och pink. Vad tycker du? Överaskning...
    Rachel.

    ResponderExcluir