segunda-feira, 4 de maio de 2009

Primeiro dia em casa com o Elias. Första dagen hemma med Elias.

Este é o primeiro dia do resto da minha licenca de quatro meses. Tudo comecou bem. Primeiro levei o Eric para o jardim de infância e agora estou atualizando este blog.
Bom, tenho muitos projetos mas agora preciso interromper para cuidar do Elias.
Hoje está meio nublado mas mesmo assim convidativo para dar um passeio. Por isso, preciso ir agora e dar uma volta com o Elias.
Aguarde cenas dos próximos capítulos....

På svenska: Så länge jag inte skaffa en translator då får jag översätta och redigera dubbelt vilket "is a pain in the ass".

Min första mammalediga dag. En av många dagar som kommer under dessa 4 månader.
Bra start, först lämnade Eric på dagis och nu uppdaterar detta.
Jag har många projekt men nu måste jag avbryta denna redigering för att ta hand om Elias.
Idag är det molnigt men dock känns det skönt för att ta en promenad. Därmed måste jag lämna er nu för att gå ut med Elias.
Invänta nästa inlägg inom kort.

3 comentários:

  1. Hej älskling! Grattis till bloggen. Det ska bli roligt att läsa.

    ResponderExcluir
  2. HEJ RACHEL!!
    Överläkare, GRATTIS!!! Du är så himla duktig. Vilken bra svenska du har även när du skriver, coolt!
    Hoppas att du får en underbar vår/sommar hemma med barnen.
    Kram kram på dig!

    ResponderExcluir