terça-feira, 5 de maio de 2009

Ingen foto än....Ainda sem fotos...Com fotos...Med bilder....(Atualizado, Uppdaterad).

Tentei, tentei mas ainda não consegui passar as novas fotos da câmera para o computador. Eu sou uma analfa em tecnologia. Tenho que esperar o Henrik chegar. Aí vai o texto antes das fotos.
Eu comprei novos sapatos ontem para festa. Brasileiros, de couro, confortáveis e de bom preco


Hoje de manhã o Elias tomando mamadeira (foto).


Fui ao oculista hoje. Além das merdas com meu olho direito agora tenho astigmatismo no esquerdo. Não preciso de óculos o tempo todo. Menos mal. O outro olho? Não, eu não fui ao proctologista. Este último ainda está zero bala. Hi hi hi!
Obrigada Mia pelo seu comentário. Sinto saudades de vocês!
Agora é hora do lanche e depois irei cozinhar o jantar. Nenhum passeio hoje. Está chovendo, frio e estou resfriada!

På svenska:
Jag försökte och försökte men lyckades inte med att importera nya kort ifrån mitt kameras kort till datorn. Jag är så dator dumbo!!!!!!!!!!Måste vänta tills Henrik är tillbaka från jobbet. Men här kommer texten först:
Igår köpte skor till festen. Brasilianska i skin, bekväma och bra pris.
Idag på morgonen: Elias och sin flaska. foto.
Jag har varit hos optiker och utöver all elände gällande mitt högra öga nu det "normala" vänstra ögat har brytningsfel. Asch! Jag klarar mig ändå utan glasögon. Det tredjen? Nej jag var inte hos proktologen. Inget besvär med detta än....Hi, hi, hi!

Tack Mia för din kommentar! Jag saknar er jättemycket!
Nu är det mellanmål och därefter matlagning. Ingen utflykt idag. Det regnar, det är kallt och jag är förkyld!

4 comentários:

  1. Hoppas att du blir bättre snabbt!

    ResponderExcluir
  2. Vad är proktologen? Ses snart!
    KRam Katrin

    ResponderExcluir
  3. Rövens doktor, nedretarmkirurg. Stavning är kanske felaktig men jag tror att det går att förstå. Kram på dig med!Rachel.

    ResponderExcluir